Svar på kommentar

Anonym:
Kan du inte berätta lite, hur var vädret? Hur många var ni som åkte? Lärde ni känna folk där?

Skulle du rekomendera andra att åka dit? NYFIKEN! :)
 

Svar:  Jo klart jag kan berätta lite. Dock är det här min första resa utan föräldrar så har inte så mycket
att jämföra med. Man kan säga att Kos ett lite mer mognare festställe om man exempel jämför med Rhodos,
som jag hört är ganska dräggigt.
Genomsnittsåldern därborta var mellan 20-23 år kanske.


Vi bodde på Kosta palace, som låg nära till precis allt, det negativa med hotellen var att vakterna var jättestränga, 

bara de som bodde på hotellen fick komma in och ingen annan. Vi blev bannade från ett annat hotell HAHA!
så var smart om ni ska komma in på någon annans hotell. 

Vädret på Kos var jättebra, bara massa sol och värme, men det blåste dock lite,
det var skönt på dagarna när det var så varmt men på kvällarna kunde det bli lite kyligt till och från,
fast det var ingenting man påverkades av. 

Det var jag och Felicia som åkte ner dit, men hennes klasskompis var också där samtidigt
och bodde på ett annat hotell, så vi umgicks lite med dom där nere.
Man behöver inte åka värsta gänget ner dit för att ha kul, du träffar så mycket nya människor ändå,
skulle rekomendera mellan 2-4 personer.
De ''stora'' gängen som jag såg där nere höll sig mest med varandra och inte med andra,
så åk få, det blir roligare då.
Vi träffade och lärde känna nya personer varje dag.

Kos är ett ställe jag skulle kunna rekomendera till många, det är inte så stort, men det är ett jävla drag ändå 
Stranden hela dagen, bargatan hela kvällen. Jag och Felicia hade ju våra egna lilla rutiner där nere haha, som alltid. 


Om du/ni vill åka dit ner kan jag rekomendera en uteservering som vi satt på varje dag innan vi drog oss ner till bargatan,
den hette något med Neo. Det var ''lugnet före stormen'' kan man säga.

Märkte att dom flesta satt på sina hotellrum och söp till klockan var tolv-ett. 
Ganska värdelöst tycker jag, men det väljer ni själva vad ni vill göra.
Sen fanns det ett nattkäk ställe som vi alltid åt på innan vi skulle hem. ''Crepa Crepa''
Så sjuuuukt god creps, inte som den i Sverige, men på riktigt ni måste äta där!
Blev kär i den. Åt alltid samma, mexican!

Men vill ni åka till ett mognare festställe så åk dit, skulle kunna åka dit igen helt klart!
Hoppas du fick svar på allt du ville. KRAM!

(Har ni några mer frågor så är det bara att ställa)

 

 



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar