This day

Nu har jag tid att skriva lite, började halv nio imorse, psykologiprovet var rekord, gjorde klart det på
fem minuter?? men det var bara att kryssa i så. Fick då tre timmars rast, skönt men ändå drygt..
hade natur och ekonomi sen hem,åt,bytte om sen iväg på träning.
 
 
Hade långlöp på fysen,
haaatar att springa med solen i ansiktet..hatar att springa/ha fys ute på sommaren över huvudtaget,
det är bara varmt och jobbigt, springer hellre när det är snö och kallt, det är sååå mycket skönare.
Men sen var det inneträning, mina ben dog typ. Känns som om jag inte kommer kunna gå imorgon.
 
Nu har jag iallafall duschat och ätit, köpte med mig en massa goa frukter hem men gottar på det 
imorgon istället. Nu ska jag kolla på Tonårsbossen,plugga lite och sen sova.Byeee
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar