My weekend

Den här helgen har varit grymt bra, umgåtts med gamla klass/pararell kamrater.
Men har spenderat till mesta del av helgen hos Petra.

I fredags: gick i skolan sen hämtade jag tjejerna och hade dem till fem så åt familjen på IL Poste,
åt plankstek så jävla gott! , sen åkte jag hem så skulle ja spela in en grej men det
gick åt skogen haha. Fick sms av Petra så bytte om och åkte dit och var där hela kvällen med en massa. Somnade sju hos P.

Lördag: Vakna tio så hade Hedvall och Berg åkt och köpt frulle, gullisar!
Sen skjutsa Viktor hem mig såduscha jag och åkte iväg med farbror och
Alex så kollade vi när pappa körde cross. Alltså crosskillar, dregelvarning!
Men åkte efter de och handla mat för vi skulle grilla hos Petra. Så kom dit sex, så åt vi, drack och hade det mys.
Riktig sommarkänsla på det där! Sen kom alla andra och var där hela kvällen.
Handlade mycket om kork och botox haha.

Men kom hem två halv tre så gjorde Alex och emma toast sen somna jag.
Mår väl som man förtjänar idag, sitter och väntar på att Lugi-Skuru ska börja på teven.

Oj det blev ett långt inlägg haha, men lägger ut bilder sen.
Puss!



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar