Home

Filmen var grymt bra men ettan är bättre. hehe hoppades på att de skulle visa
någon ledtråd till en nästa film men så blev det inte...
 
Fredags: Åt ju på O'learys för att fira hanna, det var asgod mat men inte värt att vänta på i en timme. Sen så drog jag amanda hanna petra och felicia x2 hem till mig ett tag sen fick vi skjuts till soto och var där resten av kvällen. Sen åkte jag jeppe och soto till donken så blev det en jävligt rolig väg tillbaka haha. Sluta med att jag somna hos soto , vakna halv nio, åkte hem, duscha och somna vid 10.
 
Lördag: Vaknade 3, låg och kolla film, laga mat och fixade lite sen skulle jag möta flisan på tåget men det var avstängt mellan märsta-häggvik så vi hämtade upp henne i märsta och åkte till norrviken och tog bussen till sollentuna sen tåget till stan. så kollade filmen halv tio och nu är jag hemma. Game day imorgon så ska ta och sleepa snart puuuuuuuss ♥
 
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar