Döööööd tjej!

Kommer mest mobilblogga med lite bilder då och då. Men helgen blev på landet.
Igår var de skola/orientering i 2 timmar -.-.
Sen hämtade jag kevin efter övningskörningskurs i 3 timmar så jobbigt!
.
Idag, hade sovmorgon men gick upp en timme tidigare för att lämna kevin sen tog jag en lonley fika haha sen iväg till skolan och hade mattenationella hela dagen. Sen hem sen åkte och hämta K, fixa mat osv. Sen hem, mötte madde på bussen så prata med henne.
Direkt iväg på fysträning herregud så äckligt jobbigt, spyan var påväg tro mig.
Usch men är helt död nu, ska ta en dusch sen sova.
.
Den här veckan har jag dannis och jeggan antagit
utmaning om att skippa facebook och instagram,
kan knappt hålla mig men tills på fredag så blir de så.
haha vet inte varför vi valde de men en kul
eller joooobbig grej hehe nej men heidoooo!
.
image description



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar