Allt på en gång

Nu har jag lite tid eller aa ska upp sex imorgon och jobba men skitsamma.
 
 
Onsdag-Söndag: Under midsommar spenderades dagarna med släkten. Jag och pappa åkte dit ett par dar tidigare och fixade allting. Sen kom släkten, mamma,alex, flisan. Åt god mat, åkte och träffa resten av släkten vid midsommarstången, hade 6 kamp som blev superlyckad iår! Slutade med grillning och god tårta!
Lördan så åkte vi till Tina till hennes hästar sen åkte hon putte och saga med till arkösund så åt vi glass och hade det mys. Söndan packade vi ihop allt och åkte hem på kvällen.
 
Måndag-Torsdag ( idag ):
Har haft löpning, handbollsträning och fystester måndag,tis och ons samt jobbat och varit barnvakt åt kevin alla dagar. så har slitit på mig men nu är försäsongen över och partille väntar till nästa vecka. Drog med mamma idag efter jobbetx2 och kollade sverige-finland ett litet tag sen åkte vi hem. Nu är jag hemma och är dööö trött!
 
Imorgon ska jag jobba, barnvakt åt kevin och sen träffa flisan. På Lördag så ska jag på persiskt bröllop, hm undrar hur det kommer att gå till? Men ska hoppa i säng nu puusss ♥
 
Massa bilder från veckan:
 
Landet-midsommar
 
Work:
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar