Gästbloggareeen

Cha cha bloggen!
Det är Steppphhhh-steppphhh här! Sitter och chillar i skolan. Har precis haft prov i juridik, SPIKAT A! Pluggade ingenting men klarar det ändå, såklart hihihihihi är man pro så är man. Vi har nu placerat oss i den gröna soffan på plan tre och väntar på att matsalen ska öppna så att våra smaklökar ska få sjunga en fin vals. Det bjuds säkert på något delikat som vanligt här på Väsby Nya Gymnasium.... och ja jag blev mutat av skolan för att säga det där, men säg inte till någon! ;) Det är nu 23 minuter kvar tills matsalens dörrar öppnas upp för alla studemotiverade elever på denna underbara och gröna skola.
.
Efter våra magar har fyllts med mat så ska vi trippa in på våran religion lektion. Det ser vi verkligen fram emot. Religion är ett viktigt ämne som vi prioriterar högt, fast å andra sidan så prioriterar vi alla ämnen lika mycket, alla är viktiga. Det är lite av vårat motto här på VNG, inte bara är alla ämnen lika viktiga utan alla elever här på skolan är lika viktiga och i lika mycket värde.
.
Nu tackar jag för ordet och önskar er en riktigt god jul. Jag återkommer när mina fingrar inte längre kan motså Stephanies tangenbord. Som ni kanske märkt så är detta inte "Steppphhhh-steppphhh" utan det är GOSSIP GIRL! OMG OMG OMG OMG! ;) ;;) ;) Puzzzzzzz
.


ellen skriver:

vilken idiot skrev det här? -.-


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar