No update

Sorry men har varit lite upptagen..hallå det är ju sommarlov så de får man räkna med ;)
-
-
Fredags: hämtade grejer hemma hos mig åt pizza fick skjuts till jeppes land där jag jeppe hanna elin emelie domme och martin var, sen kom det lite fler sen ännu fler osv haha skitskön kväll..vi bada, slogsönder getingbo, garvat sönder, vattenkrig, damputbrott osv fyfan somnade 7 den kvällen eller den morgonen och alla dessa JÄVLA mygg bet sönder mig Usch Fy och Blä nej men slutade med att jag emelie alex jeppe och elin sov kvar.
.
Idag: kom hem runt 12 på dan skittrött men drog till norrviken med pappa någon timme o sola och badade sen åkte ja med mamma och pappa till centrum och handlade grejer till partille sen köpte jag ett skitsnyggt linne också.
Sen åkte vi till min farfar och käkade middag, somnade i hamocken ett tag hehe.
Efter det drog jag till hanna o så fixade vi oss för skulle på något event vid vik men drog efter 10 min och mötte gabbi sandra felicia b elin och mandu så drog vi till rålis eftersom F fyller år GRATTIS! men det var chill där sen drog jag och hanna vid 11 och nu är vi hemma time for sleep
ska upp tidigt imorgon och plocka skräp på steninge woho kul -.-
.
...sen måste jag packa klart till partille..lääängtar som satan
men oj nu blev det för långt inlägg puss och god natt
...Big love to you!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar