Im home

Åhh fyfan vad rolig vecka i göteborg alltså.. älskar den dära staden!..
Men iallafall för er som inte vet så spelade jag/laget utomhus tunering i göteborg och
som vi hade så regnade det hälften av veckan medans ja hörde att de va
suuperfint väder här hemme i stockholm!
.
Men matcherna då
Gruppspelet:
.
Skånela - Oppsal 12-10
Skånela - Stjärnan 23-10
Skånela - China national team 18-0
Skånela - Hisingen 16-5
Skånela - Skandeborg 7-11
.
A-slutspel:
1/16
Skånela - Lugi 11-8
1/8
Skånela - Kärra 5-9

Men är grymt nöjd ändå , sen har vi självklart gjort en massa andra grejer som liseberg,stan träffat andra, mobiler pajade och mycket mer..haha jag och elin har planerat att vi ska dit snaaart igen!
Men nu är jag iallafalla hemma ska ta en lång dusch sen sova i min goa säng
Kan lägga ut lite bilder imorgon puss ♥





Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar