Tidsfördriv

Hittade den på Felicias blogg och har ändå inget för mig,
Om min bästa vän ♥.

1. Vad heter hon? Felcia Ockelfelt
2. Hur gammal är hon?  15 fyller sexton 23 oktober
3. När träffades ni sist? idag
4. Vad har hon för hårfärg? Svart
5. Brukar hon färga håret? Nja händer inte ofta
8. Är hon galen? Nej..hon är pappas flicka *host
9. Vad är erat bästa minne? Helt klart sommaren 2010 ♥
10. Har ni många minnen ihop? Ja, kan inte räkna
11. Vart bor hon? I Odensala utanför Märsta, bondeställe visst?
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Yea, och fler gånger blir det



13. Är du avundsjuk på henne? Finns alltid någonting man är avundsjuk på.
14. Vad heter hennes syskon? 1 lillebror Anders och 3 halvsyskon Sonny Frida och Helen
15. När träffades ni första gången? I början av 6.an.
16. Hur träffades ni? Vi började i samma klass i södervik, men började umgås mer i början av åttan.
17. Vad går hon på för sporter? Ingen just nu men hon har gått på ridning
18. Vad kan hon göra på helgerna? Som alla andra, vara med mig träffa kompisar osv.
19. Göra efter skolan? Åka hem eller dra hem till mig.
21. Har ni pussats? Yes.



22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Always
23. Har hon fräknar? Nej inte vad jag har sett
24. Har ni kollat på film någon gång? Ja, självklart
25. Har ni bråkat någon gång? Ja, en gång seriöst tror jag sen småbråk, men vad är vänskap utan bråk?
26. Har ni sovit i samma säng? Yepp
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Haha ja, turkiet kommer du ihåg?
28. Har du sett henne gråta? Ja men bara någon enstaka gång
29. Vad gjorde du då? Har funnits där för henne, pratat och hjälpt henne, hon är mitt allt ♥
30. Har du sett henne vara riktigt arg? Jaa.
31. Har hon sett dig gråta? Ja
32. Vad ska ni göra i sommar? Göra sommaren ännu bättre än 2010

33. Har hon svikit dig någon gång? Aldrig
34. Har ni pratat i telefon någon gång? Si
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Skulle aldrig klara av det.
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Hallå..ja?
37. Älskar du henne? alltid
38. Vad är det bästa med henne? Hon är den envisaste människan jag vet som jag absolut inte kan leva utan, hon får mig att le och skratta..finns i alla lägen, den bästa människan på jorden ♥
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Att aldrig ändra på sig själv
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner? Inte ett öre? ;)






Felicia skriver:

Stephi börjar fan gråta når du skriver sånna saker, älskar dig mest puss på dig min fina bästa vän <3<3<3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar