17:03

Ska plugga matte nu..ligger lite efter, fatta hur mycket man kan missa på en dag?

Men imorse kunde inte ha blivit värre..har inget busskort så trodde att mamma skulle skjutsa
mig så vaknade 8 (min buss går tjugo över) så gick jag in till mamma och kolla för säkerhetens skull, då frågade hon, - Men har du inte fått bussremsa av pappa? - Nej?

Då ringde hon han och då trodde jag självklart
att pappa skulle skjutsa mig så ringde honom 20 över och frågade vart han var.. Då var han fast på mammas och han skulle inte ens skjutsa mig så fick ta bussen 34 med mobilen men då var bussen sen 10 minuter så möter moa på bussen sen när vi ska gå av glömmer buss chafförn att stanna så får gå av mitt i bilvägen -.-. Kul verkligen!

Men skolan var som vanligt sen efter skjutsade
mamma mig och felicia till solariumet och nu är jag hemma.
Men uppdaterar senare puss ♥




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar