Tack vare katten

Nu är jag hemma från skolan, fattade inte att jag orkade gå
dit men hade nationella så var tvungen
.
Men ska berätta vad som hände imorse.
Katten satt utanför mitt fönster och gnällde imorse för hon ville komma in och eftersom det är så jävla kallt så så har ju fönstrerna frusit fast så ställde mig upp i sängen och tröck på fönsterrutan och först gick den upp lite sen tröck jag ännu hårdare så *baam gick glaset sönder och jag fick ju panik. Det låg ju lag i hela sängen och på mig sen så märkte jag att det blödde från handleden, då hade det skärts upp ca 3 cm in i handen så ställde mig och skrek efter mamma, så kom in och skulle bära mig ut från rummet men hon kom inte så långt haha. så hjälpte mina brorsor mig och jag och pappa åkte in till akuten så bedöva dom handen, inte det skönaste precis sen fick jag sy 7-8 stygn, och får inte spela handboll på 10 dagar som tur är e det sportlov nu dåra.
Men nu är det bra eller har ont men jag klarar mig.
--
--
Så det var det som hände, nu måste jag ta någonting att äta jättehungrig!
.
Lite bilder från akuten

Extramamma skriver:

Lilla hjärtat! <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar