Nu är jag hemma igen

..igår var en skitskön kväll, drog till station och mötte H P och F så käkade vi pizza


Haha, Jag visste inte vart pizzerian låg så hanna sa
Hanna; stephi den ligger precis brevid kina-resturangen
Jag; Vänta, ska vi äta på pressbyrån
HAHAAH ASG*

men iallafall sen tog vi bussen till hannas pappa
och där var Lena ( hannas pappas tjej ) och Madde

så kom vi in och förstörde kvällen för dom ;).
Nej men det var faktist skitkul , vilken humor vuxna kan ha alltså!
Men vi var där till elva kanske? sen bussen tillbaka till hannas mamma
 ( Lars & Bruno = headshot ) *klockren.

vi somnade runt halv 2 sen så ringde min farbror vid 10 och frågade om jag var klar , jag skulle ju med och kolla när basse körde cross så fick skynda mig sen när jag kom ut så var han inte där han trodde att jag var hemma så gick till station och vänta på honom. På den hära inomhus crossbanan, ååh fyfan Det Stank Lät förjävligt och var sjukt kallt. usch men kom precis hem därifrån ,

Nu ska jag packa om och dra till tumba till rebecca puss på er ♥

Bilder från igår& idag:











Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar