2010

2010:

Hur har året varit för dig? - Både bra och dåligt
Bättre än förra året?  - helt klart
Någonting du aldrig kommer glömma ? - sista veckan på sommarlovet
Har du flyttat under året? - nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Ja, en massa
Isåfall vilken? - Ex: Like a prayer - Jay smith
Har du kysst en främling?- hm..


KÄRLEK:

Hur har din kärlek varit under året ? - Haft otur
Har du varit kär? - ja
Har du sagt jag älskar dig till någon? - ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig?- ja
Har du haft ett hemligt förhållande? - nej


SORG & HÄMND:

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? - inte vad jag vet
Har  någon i din släkt avlidit? - nej
Har du slagit någon med knytnäven? - vet inte
Varit i slagsmål? - nej


PERSONLIGT:

Har du gjort någonting du ångrar? - finns alltid något man ångrar
Isåfall vad? Behövs inte ta upp här
Har du skämt ut dig? - jadu många gånger
har du ljugit för en vän? - ja
Har du varit ute en hel natt? - nästan
Har du blivit tagen av polisen?  - Nej inte jag.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja


SKOLAN & FRITIDEN.

Vilken skola går du på? - Södervik
Har någon varit elak mot dig i skolan? - nej
Hatar du något/någon på din skola? - ja.
Har du gjort något framsteg? - Ja
Haft alla rätt på ett prov? - Ja


VÄNSKAP:

Har du träffat nya vänner? - Ja
Har du förlorat någon vän? - ja
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - Absolut
Har du ljugit för en bästavän? - Nej
Har du haft en relation med en vän? - Nej



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar