Lång dag

Kom precis innanför dörren, skulle egentligen till kulturhuset
med chloé men orkar verligen inte.

Men imorse hade jag mitt So prov, gick helt ok..sen satt jag i cafeterian hela dagen med
 först emelie sen felicia sen domme, så slapp alla lektioner skönt!..

Sen så samlades DM laget i träslöjden och åt haha ♥ och vi pratade om vad
som skulle hända, sen gick larmet också
och plus att det blev lite problem men orkar verkligen inte bry mig!..

Jag och felicia blev anklagade för att har snattat ut kassan på 125:-
av vaktmästaren gubbj*veln hade bara räknat fel... dum kille?

Men efter skolan åkte jag och mamma till någon ''förhandsvisningsaffär av vårkollektionen''
 i häggvik, riktigt snygga kläder och billigt
sen drog vi och handlade och åt Mc och nu är jag hemma ska kolla på tv puss ♥

Inköpt:


Pernilla skriver:

vad snygga kläder! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar